Najbliższe wolne terminy - PAŹDZIERNIK 2024

Zmiana kształtu

Profilowanie siedzisk motocyklowych służy rozwiązywaniu problemów doskwierających podczas jazdy. Oferujemy kompleksowe przeróbki siedzeń w celu poprawy komfortu kierowcy i pasażera.

Obniżanie siedziska - usunięcie odpowiedniej ilości gąbki z siedzenia oraz ścięcie i wyprofilowanie boków ( zwężenie ) daje dobre rezultaty gdy motocykl jest za wysoki. Maksymalnie obniżamy o 2 cm, pod warunkiem, że pozwala na to ilość gąbki na siedzeniu.

Podwyższenie siedzenia – dołożenie gąbki o odpowiedniej twardości może podnieść wysokość siedzenia o kilka centymetrów. Maksymalnie podnosimy o 2 cm.

Podwyższenie przodu – dołożenie gąbki z przodu siedzenia motocyklowego eliminuje problem zjeżdżania kierowcy w kierunku baku i pasażera w kierunku kierowcy. Przy czym należy pamiętać, że w wielu motocyklach jest to efekt zamierzony przez producenta. W ten sposób wymusza się na kierowcy prawidłową pozycję za kierownicą.

Dorobienie progu / oparcia - próg można dorobić w podwójnych siedzeniach ( nie dzielonych ), dokładając gąbkę między pasażerem a kierowcą. To rozwiązanie sprawia że pasażer nie zsuwa się w kierunku kierowcy, a kierowca ma oparcie na lędźwie.

Poszerzenie siedzenia –  dokładając twardą gąbkę po bokach można uzyskać około 2 centymery szerokości. W przypadku konieczności większego poszerzenia powiększamy plastikową podstawę siedzenia. Zazwyczaj ma to zastosowanie w tylnych siedzeniach.

×
Jak zmierzyć siedzenie

Długość siedzenia należy zmierzyć przykładając metr krawiecki bądź sznurek przez środek siedzenia od przedniej do tylniej krawędzi, uwzględniając krzywiznę (profil) siedzenia.

W podobny sposób należy zmierzyć szerokość w najszerszym miejscu siedzenia.

do góry